Verlaine: Őszi chanson

2009.12.29. 22:20

 A költő egyfajta bús hangulattal gondol a közelgő őszre. Ez jelképezheti a lírai én halálvárását illetve betegségét. Továbbá nagyon érdekesnek találom azt, ahogyan a művész játszik a hangokkal. Rengeteg mély magánhangzó található benne, illetve nem kevesebb zöngés mássalhangzó. Rendszeresen utal az elmúlásra és arra, hogy várja már a halált:

"Óh, múlni már / ősz! hullni már / eresszél!"


A bejegyzés trackback címe:

https://aldrinblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr931631495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oFő 2009.12.30. 18:21:57

bár elég rövidek a bejegyzéseid, de jók, a képek pedig zseniálisak - te csináltad őket? összességében nagyon jó blog.

aldrin 2009.12.30. 19:56:14

hát ami a kommentek hosszát illeti, úgy döntöttem azt irom amit tudok és nem szerzek ötletet netről, könyvből, stb.
Sajnos ennél több nem jut eszembe egyikről se.
Ami a képeket illeti, nos, igen én csináltam. Konkrétan nekem ez az egyik kedvencem. Köszönöm a dícséretet. :D
süti beállítások módosítása